Marketing Seminar by HD Partners

Issue 84, November 2015.

Marketing Seminar by HD Partners

The “Marketing in the Period of Uncertainty” seminar, the fourth in a series organised by the HD Partners Legal and Gold Ideas Advertising firms, was held at the Panska Gora Hotel’s conference room on October 15th. The event brought together marketing specialists, brand managers, and owners of leading advertising agencies in Western Ukraine to discuss why marketing communications are important, how to establish them, and to look at marketing strategies for creating value. In recognition of this important topic, the event drew over 250 participants from Lviv, Volyn, Ivano-Frankivsk, Khmelnytskyi, and Ternopil regions.

The event featured an all-star lineup of featured speakers; all of them leading specialists in the marketing field.  These included: Tetiana Sytnyk , Head of B2B and Strategic Research at GfK Ukraine; Alexander Saus,   Managing Partner at BritMark;  Igor Gut, PhD, DYB Ukraine Managing Partner; Yuriy Panchyshyn,  director of Gold Ideas Advertising company; Maksym Mashliakivsky, Head of Consumer Goods Research Dept.  at GfK Ukraine; Natalia Gorbachevskaya, director of Alfa Jazz Fest;  Andriy Kolodiy, partner at Gold Ideas Advertising company; Ivan Lun, president of  Lviv Tourism Alliance; Oleksandra Koval, President of the Lviv Publishers' Forum; Taras Yatsenko, founder of online Tv channel “Tvoye misto” (Your city)  and others.

The event was noted for its creative atmosphere and friendly environment, while participants especially enjoyed the opportunity to network with other professionals in their field.

More information on the event can be found at: http://marketingteam.lviv.ua.

Маркетинг-семінар від HD Partners

Четвертий семінар «Маркетинг в період невизначеності", організований HD Partners Legal Company LLC і Рекламною агенцією "Золоті ідеї", був проведений 15 жовтня в конференц-залі готелю "Панська Гора". У заході взяли участь фахівці маркетингу, бренд-менеджери і власники провідних рекламних агентств Західної України. У семінарі, присвяченому надзвичайно важливій темі, взяли участь понад 250 спеціалістів, що представляють Львівську, Волинську, Івано-Франківську, Хмельницьку й Тернопільську області.

Учасники заходу мали можливість обговорити методи розробки, встановлення й необхідності маркетингових комунікацій, і відкрити для себе маркетингові стратегії для створення вартості.

 На семінарі виступили з доповідями провідні фахівці своєї області - Тетяна Ситник, керівник B2B і стратегічних досліджень компанії GfK Україна; Олександр Саусь, керуючий партнер BritMark; Ігор Гут, доктор філософії, керуючий партнер DYB Україна; Юрій Панчишин, директор рекламної агенції "Золоті ідеї"; Максим Машляківський, начальник відділу досліджень споживчих товарів компанії GfK Україна; Наталія Горбачовська, директор Alfa Jazz Fest, Андрій Колодій, партнер рекламної агенції "Золоті ідеї"; Іван Лунь, президент Львівської Альянсу туризму; Олександра Коваль, президент Львівського Форуму видавців; Тарас Яценко, засновник інтернет-телеканалу "Твоє місто" та інші.

Учасники відзначили доброзичливу й творчу атмосферу, а також мали можливість поспілкуватися з іншими фахівцями у своїй галузі.

Більше детальної інформації про захід можна знайти на сайті: http://marketingteam.lviv.ua