“Ukraine Has Changed, and We Have Changed”

Issue 74, December 2014.

“Ukraine Has Changed, and We Have Changed”

Western Ukraine’s coolest radio station – FM Halychyna – has introduced a new motto this season: “Ukraine has changed, and we have changed”. The station promises to offer new musical content, new programming, and interesting new personalities; however the station maintains that it hasn’t changed its love of Ukrainian traditions, customs, language, songs, and music. FM Halychyna continues to react to the changing reality in Ukraine, coming after adopting the previous mottos of: “Ukrainian is trendy” and “Do you hear Ukrainian? – It’s FM Halychyna”. The 3rd season will concentrate on national values and Ukrainian cultural content. The new season’s promotional campaign showcases the faces of the hosts adorned in red and black Ukrainian ornaments, symbolizing love, sadness, hope, and belief in a better future. The kickoff event was held at the newly-opened RIUS business centre & hotel and attracted a large crowd of partners, clients, media representatives, and anyone else that loves and listens to Ukrainian radio. The ceremony’s highlight was surely the award ceremony, where the Independent Association of Broadcasters recognized FM Halychyna as the #1 radio station among high-income Ukrainians aged 35+. FM Halychyna promises to continue to please their devoted listeners with great music and a positive attitude despite the trying times in Ukraine.

"Україна змінилася, і ми змінилися"

У новий сезон західноукраїнська радіостанція "ФМ Галичина" увійшла з новим девізом - "Україна змінилася, і ми змінилися". Відтепер радіо пропонує новий музичний контент, багато нових програм і цікавих людей, єдине, що не змінилося, це любов до українських традицій, звичаїв, мови, музики і пісень. "ФМ Галичина" завжди знає, як встановити правильні пріоритети, два попередні сезони пройшли під гаслами "Українське – це модно" і " Чуєш українське? - ФМ Галичина". Третій сезон буде також наповнений національними цінностями та українським культурним змістом. Портрети ведучих зображались на плакатах, оздоблені українським чорно-червоним орнаментом (червоне – то любов, а чорне – то журба).

На презентацію нового сезону, що відбулась в недавно відкритому бізнес-центрі з готелем RIUS, прийшло багато гостей - партнерів, клієнтів, представників засобів масової інформації, а також тих, хто любить і слухає українське радіо. Тут також відбулась церемонія нагородження від Незалежної асоціації телерадіомовників, де її представник офіційно підтвердив, що "ФМ Галичина" зайняла перше місце в дослідженні, де найактивнішими є слухачі старші 35 років, з високим рівнем доходу.

"ФМ Галичина" і надалі тішитиме своїх відданих слухачів хорошою музикою і позитивним настроєм на весь день!