“Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar

  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
  • “Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar
Issue 62, November 2013.

“Marketing in the Period of Uncertainty” Seminar

The “Marketing in the Period of Uncertainty” seminar, organized by HD Partners Legal Company LLC and Gold Ideas advertising company, was held on October 11th    at resort “Panska Gora”. The event brought together 300 marketing specialists and public relations managers not just from Lviv, but also from Kyiv, and the Khmelnytskyi, Ivano-Frankivsk, and Ternopil regions. Featured speakers at the event included Olena Maltseva, General Director of Companion Group; Yuriy Panchyshyn, Director of Gold Ideas advertising agency; Dmytro Rodenko, Director of “International Marketing Group”; Iryna Rubis, CEO of Ekonomika Communication Hub and Chief Editor of Marketing Media Review; Taras Yatsenko, Marketing Director at SUSY Production; Olesya Zhulinska, Public Relations Manager at “Coca-Cola Beverages Ukraine”; Iryna Shynkarenko, Director of Advertising at “Lux” agency; and singers Oleksandr Polozhynsky (“Tartak” band) and Pavlo Tabakov.

The event provided participants with the wonderful opportunity to exchange knowledge and enjoy the friendly atmosphere created by the interesting speakers and cosy location.

Семінар «Маркетинг у період невизначеності»

11 жовтня 2013 року відбулась подія, яка зібрала 300 маркетологів, pr-менеджерів та директорів провідних компаній різних галузей не лише Львівської, Хмельницької, Тернопільської та Івано-Франківської, а й Київської областей. Семінар «Маркетинг у період невизначеності», який організовували ТОВ «Юридична компанія «Ейч.Ді.Партнерз»  та рекламна агенція «Золоті Ідеї» проводився у готелі резорті «Панська Гора». Доповідачами,що поділились своїм професіоналізмом, були:Олена Мальцева - Генеральний директор Companion Group; Юрій Панчишин - директор РА «Золоті ідеї»; Дмитро Роденко - директор та засновник групи компаній “Міжнародна Маркетингова Група”; Ірина Рубіс - СEO Ekonomika Communication Hub, головний редактор Marketing Media Review;  Тарас Яценко - директор з маркетингу SUSY Production;  Олеся Жулинська - директор зі зв'язків з громадськістю «Кока-Кола Україна»;  Ірина Шинкаренко - директор Рекламного Агентства Люкс; співаки Олександр Положинський (гурт «Тартак») та Павло Табаков.

На заході панувала неймовірно затишна атмосфера, яку створили доповідачі та учасники. Велиикий вклад зробила сонячна осіння погода та мальовниче місце проведення заходу.