OPERA PASSAGE HOSTS EXHIBITION “100 YEARS OF HENNESSY ADVERTISING POSTERS”

  • OPERA PASSAGE HOSTS  EXHIBITION “100 YEARS OF  HENNESSY ADVERTISING POSTERS”
  • OPERA PASSAGE HOSTS  EXHIBITION “100 YEARS OF  HENNESSY ADVERTISING POSTERS”
  • OPERA PASSAGE HOSTS  EXHIBITION “100 YEARS OF  HENNESSY ADVERTISING POSTERS”
  • OPERA PASSAGE HOSTS  EXHIBITION “100 YEARS OF  HENNESSY ADVERTISING POSTERS”
  • OPERA PASSAGE HOSTS  EXHIBITION “100 YEARS OF  HENNESSY ADVERTISING POSTERS”
  • OPERA PASSAGE HOSTS  EXHIBITION “100 YEARS OF  HENNESSY ADVERTISING POSTERS”
  • OPERA PASSAGE HOSTS  EXHIBITION “100 YEARS OF  HENNESSY ADVERTISING POSTERS”
Issue 45, April 2012.

 On March 16, 2012 Opera Passage Shopping Gallery held ofcial opening of exhibition, called “100 years of Hennessy advertising posters”. The opening ceremony took place in Leopolis Hall, an exclusive event facility on the 4th foor of Shopping Gallery. Over 200 guests invited 

to the party were warmly greeted by Alina Radionova, representative of Hennessy cognac house, and Yuriy Pyvovarov, Opera Passage Commercial Director. The party was marked by the fashion show of Roksolana Bogutska featuring its Spring/Summer 2012 collection. Kolektsiya Jewelry Boutique presented its latest exclusive silver collection. Mean while, auto fans could have a closer look at Volkswagen Touareg, which was presented at the event by automobile partner AleksCo Company. To round-up this spectacular happening, a delicious festive cake was split between the guests, who also had a chance to participate in con-
test for prizes and presents from organizers and partners of the event. The exhibition was available for everyone to see all through during March 5-25, 2012. The history of Hennessy cognac house became alive in the walls of Opera Passage, with posters covering the period from 1909 till nowadays. To mark the century of Hennessy advertising, a range of old 
posters were dug out from company’s archives and presented to the public as retrospective exhibits with information on main trends in advertising, chronology of remarkable events, as well as portraits of fve recognized personalities, who became the symbols of each decade presented. Prior to Lviv, the exhibition was presented in Moscow, Saint-Petersburg, Odessa and after visiting our city it is travelling to Dnipropetrovsk, Donetsk and Kyiv. Opera Passage Shopping Gallery has become the real hotspot for cultural and social life of the city. For two years of its operation it has hosted signifcant events like dinner with renowned designer Takada Kenzo, spectacular Wedding Deluxe show, as well as numerous fashion shows within Lviv Fashion Week, not to mention various contests and exhibitions.
 
 
«ОПЕРА ПАСАЖ» ПРЕДСТАВИЛА ВИСТАВКУ «100 РОКІВ РЕКЛАМНИМ АФІШАМ HENNESSY»
16 березня в приміщенні «Леополіс Холу», що на 4-му поверсі ТГ «Опера Пасаж» відбулось офіційне відкриття виставки «100 років рекламним афішам Hennessy». Відвідавши «Опера Пасаж», можна було познайомитись з рекламними афішами коньячного дому періоду з 1909 року до сьогодення. Для відзначення століття реклами бренду, з архівів було відібрано старі рекламні плакати, які було експоновано з ретроспективною довідкою про основні тенденції реклами того часу, хронологією найзнаменитіших подій, а також портретами п’яти видатних особистостей, що уособили кожне десятиліття. Виставка вже побувала у Москві, Санкт Петербурзі та Одесі, а після 
Львова поїде до Дніпропетровська, Донецька та Києва. На святковому вечорі, в самому серці Львова, гостей вітала представниця коньячного дому «Hennessy» Аліна Радіонова, та комерційний директор «Опера Пасаж» Юрій Пивоваров. Родзинкою події став по-
каз колекції Роксолани Богуцької Весна/Літо 2012 та презентація срібних прикрас від ювелірного бутіка «Колекція». Любителі авто могли ближче познайомитись з автомобілем Volkswagen Touareg, що був представлений автомобільним партнером заходу, компанією «Алекс Ко». На завершення вечора всіх частували грандіозним тортом, а серед гостей було розіграно призи від організаторів та партнерів заходу. Торгова галерея «Опера Пасаж» за два роки свого існування стала популярним місцем не лише для шопінгу, а й для проведення різноманітних культурних та мистецьких заходів. Згадати хоча б звану 
вечерю зі славетним кутюр’є Такада Кензо, який відвідав Львів у рамках одного з Тижнів моди, феєричний вечір з Wedding Deluxe,  а також численні покази мод, виставки та конкурси.