FACEBOOK PARTY AS METRO CLUB CELEBRATES ONLINE LANDMARK

  • FACEBOOK PARTY AS METRO CLUB CELEBRATES ONLINE LANDMARK
  • FACEBOOK PARTY AS METRO CLUB CELEBRATES ONLINE LANDMARK
  • FACEBOOK PARTY AS METRO CLUB CELEBRATES ONLINE LANDMARK
  • FACEBOOK PARTY AS METRO CLUB CELEBRATES ONLINE LANDMARK
  • FACEBOOK PARTY AS METRO CLUB CELEBRATES ONLINE LANDMARK
  • FACEBOOK PARTY AS METRO CLUB CELEBRATES ONLINE LANDMARK
Issue 34, April 2011.

Popular Lviv nightlife destination Metro Club celebrated reaching the 25,000 ‘likes’ landmark on Facebook on March 18 with a social networking party with of charity goodwill. In less than half a year since the venue’s appearance on global networking sensation Facebook, Metro Club has managed to accumulate 25,000 positive ‘like’ ratings from fans of the entertainment and nightlife Mecca — placing it at the very top of Ukraine’s brands at Facebook rankings. Since the beginning of 2011 the management team of Metro Club has been contributing
UAH 1 for every single ‘Like’ at their Facebook page to the worthy local cause of Maltese Aid Service in Lviv, which supports orphanages and childcare in the region.To mark their Facebook landmark the club hosted a gala-party of entertainment for club’s devoted fans which began with a breathtaking freworks. To emphasize the interactive nature of the event, guests were presented with Metro Club fan cards and T-shirts with printed QR-code, which provided guests
to get to the Metro Club account on Facebook directly and post party impressions online. Enter-
tainment was provided by Dj Gooch and Dj T-One, who warmed things up for headliners Los Colorados from Ternopil, the highly original Ukrainian rock group which frst shot to internet fame for their satirical and infectious cover version of Katy Perry hit ‘Hot n’ Cold’. Los Colorados produced a sensational live performance including all their singalong Ukrainian and jumbled English language favourites. Over 500 guests also enjoyed the club’s R n’ B Hall and Red Phone Hall, with the party lasting until dawn.


METRO CLUB відмітив свою Популярність у соціальній мережі вечіркою для Фанів.
Популярний львівський нічний клуб Metro Club 18 березня відзначив вечіркою досягнення — 25000 позитивних відгуків у соціальній мережі Facebook. Менш ніж за півроку після появи у глобальній мережі Facebook клуб зумів зібрати 25000 позитивних відгуків своїх фанів, що вивело його на вершину рейтингу Facebook серед найзатребуваніших українських брендів. З початку 2011 року адміністрація Клубу Метро відраховує 1 гривню за кожен позитивний відгук на сторінці клубу у Facebook у фонд Мальтійської Служби у Львові, яка допомагає сиротинцям та дітям з малозабезпечених сімей Західної України.
Для відзначення цієї події клуб організував гала-вечірку для фанів, яка розпочалась яскравим фейерверком. Кожного зареєстрованого гостя на вході зустрічали з подарунками — фан-карткою Клубу Метро та футболкою з розміщеним на спині QR-кодом, що робило доступ до сторінки клубу у Facebook миттєвим. Щоб підкреслити інтерактивність всього, що відбувалось, шанувальників клубу заохочували поділитись враженнями з друзями в реальному часі у мережі Facebook. Гостей розігрівали Dj Gooch та Dj T-One перед основним виступом оригінальної (якщо не ексцентричної) групи з Тернополя Los Colorados, які вже прославились в інтернеті своєю сатиричною версією шлягера ‘Hot n’ Cold’ у виконанні Katy Perry. Тернопільчани давали жару наживо зі своїми піснями українською та кумедною англійською мовою. Загалом на забаві, яка тривала аж
до ранку, побувало понад 500 гостей у двох залах — R n’ B Hall та Red Phone Hall.