MASQUERADE BALL FOR HOSPITALITY MARKET LEADERS

  • Anna Kobliuk HR Manager, Ulyana Kukarkina Executive  Housekeeper, Vira Mykhaylyu
  • Vasyl Nakonechnyy Senior Bartender, Antonina Sheketa Purchasing Manager, Volodym
  • Nataliya Kinash Cashier, Nadiya Kovalyshyn Sous Chef,  Yulia Valova Supervisor,
  • Natalie Dermendzhy M&E Coordinator,  Emanuel Wernbacher Executive Chef  Leopolis
  • Yuriy Kolodiy Cook, Olga Golub Cook,  Igor Morozovych Bartender La Piazza
  • Nick Khmilyarchuk Sales Director Leopolis Hotel, Kateryna Pylypyuk Marketing Dir
  • Janno Veskimae CFO HT Property Development, Udo Heine General Director Leopolis
Issue 32, February 2011.

The team behind the Leopolis Hotel Group held a fun corporate event at Picasso Club on February 3 which was modelled on the masquerade balls which are traditionally popular throughout Europe at this time of year. Employees and managers from Leopolis
Hotel, La Piazza, Opera Passage and Opera Market all donned novelty costumes and clever disguises for the big night, which marked a year of success in which Leopolis Hotel picked up major international honours.

БАЛ МАСКАРАД ДЛЯ ЛІДЕРІВ РИНКУ ГОСТИННОСТІ
Група компаній готелю Леополіс, Опера Пасажу, Опера Маркету та Ла П'яцца провели корпоративну вечірку в клубі Пікассо 3 лютого, відмічаючи успішний рік, в якому саме готель Леополіс був визнаний готелем року у Україні. Такі бали-маскаради популярні в Європі о цій порі року і костюми та маски наших співвітчизників ні чим не поступались Венеції чи Парижу.