Lviv’s best conference hub

  • Lviv’s best conference hub
  • Lviv’s best conference hub
Issue 101, May 2017.
Lviv’s best conference hub
 
Lviv is known for its hospitality – not just for unforgettable ancient-city atmosphere highlighted with the sweet aromas of coffee and chocolate, but also for its high-quality conference services. You can find that level of quality and professionalism at Ramada Lviv, now celebrating its fifth anniversary. 
Ramada Lviv is one of those few players in Lviv’s hospitality industry that provide top-notch conference services. Businesses work closely with the hotel to provide an ideal place to conduct seminars, conferences, negotiations, presentations, and corporate parties. Really, whenever there is a need to bring together many participants from across Western Ukraine, Ramada Lviv is the place for you. 
The team at Ramada Lviv can host any event format – from as few as 10 people to over 500 – and are happy to go the extra mile to ensure European-level service. Participants are sure to be impressed with the spacious banquet halls and the detailed menus for breakfasts, business lunches, banquets, and coffee breaks.
The hotel will soon expand its conference services by opening a new 300 m2 conference centre, which provides businesses with a separate two-floor building with conference halls for 60 and 120 participants, as well as three negotiation rooms. For Leopolitans and guests of the city looking to get away from the hectic megapolis and for a restful and relaxing place to conduct business, Ramada Lviv’s coziness, tranquility, and comfort is just the place. 
Ramada Lviv is part of Ramada Worldwide and the Wyndham Hotel Group that comprises more than 7,000 hotel in 65 countries on 6 continents. The group of hotels, including Ramada Lviv, follow the chain’s worldwide hospitality standards. 
 
Конференц-форпост міста Лева
 
Територія гостинності Львова –  не лише неповторна атмосфера древнього міста з ароматом кави і шоколаду, а й високоякісний конференц-сервіс. Такий, як від готелю Ramada Lviv, який святкує 5 років діяльності. 
Готель Ramada Lviv – один із небагатьох відносно молодих представників індустрії гостинності Львова, де ключову роль відіграє надання конференц-сервісу. Ділові партнери, котрі співпрацюють з готелем,  визнають,  що це ідеальне місце для проведення семінарів, конференцій, ділових перемовин, презентацій і корпоративних вечірок. Тим більше, коли треба в одному місці зібрати представників різних регіонів України чи закордону. 
Команді готелю Ramada Lviv під силу забезпечити проведення заходу будь-якого формату – від найменшого з 10 осіб до масштабного з 500 осіб.  Навіть вибагливих гостей порадують просторі бенкетні зали для проведення визначних родинних і корпоративних заходів. Під кожен запит розроблено продумане до дрібниць меню кава-перерв, бенкетів, бізнес-ланчів, фуршетів.
Надаючи послуги на рівні європейських стандартів, колектив готелю не зупиняється на досягнутому. Незабаром готель  розширить  рамки надання конференц-послуг відкриттям нового конференц-центру. До послуг бізнес-партнерів – окрема двоповерхова споруда з конференц-залами на 120 і 60 місць та трьома кімнатами для переговорів на понад 300 квадратних метрах. 
І звичайно, усі львів’яни і гості міста, котрі надають перевагу відпочинку й проведенню бізнес-заходів подалі від метушні мегаполісу, віддадуть належне спокійній, комфортній і по-європейському вибудованій території гостинності від Ramada Lviv. 
Ramada Lviv – готель Всесвітньої  мережі готелів Ramada Worldwide Inc. та Wyndham Hotel Group.   Ця мережа налічує понад 7 000 готелів у більш ніж 65 країнах світу і представлена на  6 континентах світу. Світовий стандарт для гостинності від Ramada Lviv – норма і стандарт якісного сервісу. 
 
Про готельну індустрію, світові стандарти і проблеми вітчизняного готельного бізнесу, послуги і переваги готелю Ramada Lviv, його стратегічні і комерційні цілі говорили з харизматичним готельєром,  генеральним менеджером готелю Ramada Lviv Михайлом Вараницею 
 
Як би Ви охарактеризували стан готельної індустрії в Україні? 
Готельна індустрія України – це дитина років п’яти чи шести. Яка, власне, на нинішньому етапі нарешті розуміє, що таке готельна сфера, як саме треба обслуговувати людей, як і в якому напрямі розвиватися. Чому така жорстка градація? Бо говорю зараз про високоякісну територію гостинності, ту, яка прийшла в Україну разом із потужними мережевими готелями. Те, що в нас було до того часу, – «прилизаний совок». Звичайно ж, із притаманними йому уявленнями про надання готельних послуг. Наразі не можу сказати, що сучасна готельна індустрія вже є на належному рівні свого розвитку. Але радує те, що просування в цьому напрямі є і воно стабільне.
 
З кожним роком зростає кількість туристів, що відвідують Україну та Львів зокрема. Відповідно, зростають вимоги до готелів. Чи вистачає кваліфікованих кадрів?  
 
Скажу відверто, кадрів катастрофічно не вистачає. Готельного бізнесу, який відповідає реаліям сучасного ринку, у нас не вчать. Тож готельєри вибудовують і просувають стратегію гостинності або «методом граблів» і вчаться на власних помилках, або досліджують і експериментують. Власне, і самі готелі не знають, які до них є напрацьовані в розвинутих країнах світу вимоги, тож не мають змоги підлаштуватися під них. Але ці знання мають мережеві готелі, які на ринку надання готельних послуг уже багато років, мають чіткі стандарти якості і відповідності заявленому класу.
Якщо ми говоримо про європейського туриста, то він уже знає, чого хоче і які в нього права. У нього вже є чітке бачення стандарту і рівня. Він знає склад продукту, який купує. А всесвітні мережеві готелі знають, як саме скласти і надати цей продукт. І в цьому плані нам дуже пощастило бути частиною потужної всесвітньої готельної мережі Ramada Worldwide Inc. і Wyndham Hotel Group. 
 
Яка основна концепція готелю Ramada Lviv (Luxury чи MICE)?
Ми – мережевий MICE-готель, який знає, чого хоче гість не тільки український, а й європейський, і надаємо послуги в сфері проживання, ресторанного обслуговування і конференц-сервісу. 
Основний наш напрям – обслуговування бізнес-сегменту, як українського, так і європейського. Бо бізнес знає, що таке стандарти і що таке бренд. Для бізнесу ми надаємо доволі широкий спектр послуг: проживання – як транзитне, так і на час проведення різного плану заходів. Ділові люди можуть у нас проживати і одночасно отримувати в користування одне з декількох укомплектованих офісних приміщень. Тобто, перебуваючи за межами свого офісу, упродовж дня вирішувати свої поточні і операційні справи. Це дуже зручно – поєднання проживання і бізнес-діяльності.
Для наших гостей ми пропонуємо 103 сучасних, по-європейськи облаштованих номерів, в яких можна комфортно відпочити після подорожі чи бізнес-заходу. 
Багатофункціональні конференц-зали і кімнати для перемовин укомплектовані сучасним мультимедійним обладнанням. Це 8 просторих конференц-залів, готових прийняти від 20 до 300 осіб. У їх числі – новий конференц-центр з 5-ма конференц-майданчиками і великою літньою терасою. Власне, його відкриттям відзначаємо п’ятиріччя своєї діяльності. 
Наш ресторан Ballpoint – це не тільки професійно і з душею організовані івенти, смачна європейська кухня як для гостей готелю, так і львів’ян, а й обслуговування бізнес- і приватних заходів у будь-якому форматі. Тобто наш професійний персонал однаково якісно забезпечить і кава-перерву, і вишукані гала-вечерю чи бенкет.
 
На які категорії туристів розрахований готель? Яким є приблизне співвідношення між категоріями?
Готель Ramada Lviv – тризірковий. Саме таких готелей з належним рівнем сервісу  на ринку не так багато. 
Наш гість – не тільки турист, який приїхав подивитися на цікавинки Львова і гарно провести час у кав’ярнях. Це й люди, котрі приїжджають вирішувати свої бізнесові справи, професіонали, що відвідують семінари, тренінги. Загалом це гість з виваженим розумінням поняття «ЦІНА – ЯКІСТЬ». Ми надаємо якісні, професійні і висококваліфіковані послуги, з відповідним рівнем сервісу та рівнем кваліфікації персоналу, що відповідає світовим стандартам мережі Wyndham Hotel Group. 
 
Які з послуг готелю користуються найбільшим попитом? 
Ми позицінуємося як бізнес-готель з вузько спеціалізованим, прицільним спектром послуг. Вони є якісні, відшліфовані і постійно доповнюються, щоб відповідати на виклики сучасного ринку.
Готель, конференц-сервіс, ресторан – це три кити нашого сервісу. Усі ці категорії мають високий рівень попиту, вони чітко збалансовані і взаємодоповнюючі. Забезпечують повний цикл послуг на одній локації. 
 
Як би Ви оцінили рівень позиціонування готелю Ramada Lviv стосовно конкурентів?
Насамперед хочу зауважити, що у Львові кожен готель є по-своєму цікавим і має саме свого гостя. І ми, львівські готельєри, є насамперед партнерами. Готель – це територія гостинності, а в гостинності не може бути конкуренції. Вона, гостинність, або є або її немає.
Якщо ж говорити про певні переваги готелю Ramada Lviv, то до них можна віднести, по-перше, те, що наш готель входить у першу «п’ятірку» Львова за кількістю номерофонду. По-друге, ми перший готель світової мережі, який відкрився у Львові. І ми – один із небагатьох львівських конференц-готелів з дійсно високим рівнем надання послуг у цьому сегменті. 
 
Якими є на сьогодні комерційні та стратегічні цілі  готелю?
Комерційні цілі, як і в будь-якого бізнесу, – бути прибутковими. Щодо стратегічних, то це надання найкращих послуг, розвиток і самовдосконалення, а також, звичайно, поліпшення стану готельної індустрії в Україні. Усе це – через запровадження і просування високих  стандартів обслуговування в нашому окремо взятому готелі. Якщо говорити про стандарти, то високі стандарти в нас присутні апріорі. Наше ж завдання – донести їхню логіку до споживача. 
Звичайно, прагнемо збільшувати кількість послуг, але в пропорції «КІЛЬКІСТЬ – ЯКІСТЬ». Але основна наша ціль незмінна – задоволений гість. Ваше задоволення – наш пріоритет!