Marketing Seminar

  • Marketing Seminar
  • Marketing Seminar
  • Marketing Seminar
  • Marketing Seminar
Issue 73, November 2014.

Marketing Seminar

The ‘Marketing in the Period of Uncertainty’ seminar, the third such seminar in a series organized by HD Partners Legal Company LLC and Gold Ideas Advertising Company, was held at Leopolis Hall on October 16th. The event brought together marketing specialists, brand managers, and owners of leading advertising agencies in Western Ukraine. In recognition of the extremely important topic and agenda, more than 180 participants, representing the Lviv, Volyn, Ivano-Frankivsk, Khmelnytskyi, and Ternopil Oblasts, were in attendance.

Event participants had the opportunity to discuss techniques of establishing and achieving marketing communications, to understand why such communications are necessary, and to discover marketing strategies for creating value. Marketing from the Human Resources angle was also discussed.

 As seminar’s speakers came leading specialists of their own field - Olena Maltseva, teacher of kmbs, general director of Companion Group;  Vadim Pustotin, brand consulting company "Sledopyt"; Oles Pischak, one of the leading sales experts in Ukraine; Alim Aliyev, a co-founder of the Crimea S.O.S.aid initiative, media consultant of the expert company pro.mova; Taras Yatsenko, Marketing Director at SUSY Production; Yuriy Panchyshyn,  director of Gold Ideas Advertising company; Yuriy Smertyga, projects coordinator at Gold Ideas Advertising company and Oksana Puzhakovska, representative of PLAST organization.

Participants noted an amiable and creative atmosphere and also enjoyed the opportunity to network with other professionals in their field.

More information on the event can be found at: http://marketingteam.lviv.ua.

Маркетинг-семінар

Семінар «Маркетинг в період невизначеності" відбувся 16 жовтня 2014 р. в конференц-залі «Leopolis Hall». Це вже третій семінар з маркетингу, організований фірмою HD Partners Legal Company LLC і рекламною компанією «Золоті ідеї», що об'єднав спеціалістів з маркетингу, бренд-менеджерів і власників провідних рекламних агентств Західної України.

До участі в цьому семінарі з надзвичайно важливою і актуальною тематикою зареєструвались понад 180 учасників зі Львівської, Волинської, Івано-Франківської, Хмельницької й Тернопільської областей.

В ході заходу учасники мали нагоду познайомитися з різними методами встановлення маркетингових комунікацій і шляхів їх досягнення, з'ясувати, чому маркетингові комунікації необхідні компаніями, ознайомитись з маркетинговими стратегіями створення цінностей, і розглянути маркетинг в аспекті добору кадрів.

На семінарі виступили провідні фахівці своєї області - Олена Мальцева, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи, генеральний директор Companion Group; Вадим Пустотін, бренд-консалтингова компанія "Слідопит"; Олесь Пішак, один з провідних фахівців з продажу в Україні; Алім Алієв, співзасновник ініціативи Крим SOSaid, медіа-консультант експертної компанії pro.mova; Тарас Яценко, директор з маркетингу SUSY Production; Юрій Панчишин, директор рекламної компанії «Золоті ідеї»; Юрій Смертига, координатор проектів рекламної компанії «Золоті ідеї» і Оксана Пужаковська, представник Пласту.

Семінар пройшов у приязній і творчій атмосфері. Учасники мали чудову нагоду поставити доповідачам багато питань і отримати корисну інформацію. Учасники заходу також могли познайомитись один з одним, поспілкуватися, обговорити виступи, обмінятись досвідом і встановити нові контакти.

Докладніша інформація про семінар на http://marketingteam.lviv.ua